8080211808 |
Coordinació mestres educació especial per a l'educació inclusiva |
2021-2022 |
Seminari de coordinació. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
20/10/2021 - 1/6/2022 (20 hores) de 11:00h a h |
|
CRP de Ribera d'Ebre |
|
dels Mestres, 5, planta baixa (Móra d'Ebre)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Ribera d'Ebre
|
| |
|
PFZ-primer trimestre virtual |
| |
Inscripció |
13/09/2021 - 26/09/2021 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Coordinació dels docents d'educació especial de la Ribera d'Ebre amb intercanvi d'experiències per a potenciar l'educació inclusiva.
|
| |
Objectius |
-Assessorar i acompanyar a els i les mestres de suport a la inclusió en un treball
emocional per l’alumnat NESE per tal de fer front a aquesta nova situació causada per la COVID-19.
- Donar orientacions (mesures i suports universals, addicionals, i per casos
puntuals, intensius) davant la excepcionalitat del moment per cadascun dels Trastorns de l’aprenentatge i de la conducta.
-Aprofundir en el desplegament del decret d'inclusió incidint en els PI i CAD.
-Compartir experiències i recursos dins l'àmbit de l'atenció a la diversitat.
|
| |
Continguts |
-Educació emocional i escola inclusiva.
-Mesures i suports universals, addicionals i intensives.
-Sistema de mesures i suports - d'aula i centre- de nivells diferenciats en aspectes d'aprenentatge i regulació del comportament.
- Trastorns de l’aprenentatge i de la conducta (TDAH, dislèxia, discalcúlia, TEA,
TGC).
-Decret d'inclusió.
-Recursos digitals.
-Recursos i experiències a compartir per a l'atenció de l'alumnat amb necessitats educatives especials als centres docents.
|
| |
Formador/a |
Judit Vallespí
|
| |
Avaluació |
Propostes i recursos compartits.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència i participació.
|
| |
E-mail |
e3990108@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
20/10/2021 |
1000 |
1100 |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
|
Sessió 3 |
- |
- |
- |
|
Sessió 4 |
- |
- |
- |
|
Sessió 5 |
- |
- |
- |
|
Sessió 6 |
- |
- |
- |
|
Sessió 7 |
dimecres |
01/06/2022 |
1000 |
1100 |
|
| |